عضو کمیسیون امنیت ملی: بعد از نشست اسلام آباد به ادامه مذاکرات خوش بین نیستم/ فضا که دوقطبی می شود هردو طرف ماجرا مقصر هستند


عضو کمیسیون امنیت ملی: بعد از نشست اسلام آباد به ادامه مذاکرات خوش بین نیستم/ فضا که دوقطبی می شود هردو طرف ماجرا مقصر هستند

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می گوید که خوشبختانه در میدان و خیابان و هر جا نگاه کنید، انسجام موج می‌زند؛ نیروهای مسلح ما نباید نگران جامعه باشند. این نگرانی در آمریکا هست، اما در ایران نیست.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *