ماجرای عجیب زندگی اشتراکی مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز با همسر سابق آقای بازیگر


ماجرای عجیب زندگی اشتراکی مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز با همسر سابق آقای بازیگر

مایکل داگلاس پیش از همسر حالایش کاترین زتاجونز، با دایاندرا لوکر ازدواج کرده بود. هر دو در یک نگاه به هم دل باختند و ظرف مدت بسیار کوتاهی با یکدیگر ازدواج کردند. آن ها اما نزدیک به ۲ دهه بعد یکباره تصمیم به جدایی گرفتند، جدایی ای که هنوز هیچ کس دلیل آن را نمی داند. با این حال، بعد از جدایی آن ها از یکدیگر، مایکل داگلاس و همسر دومش، کاترین زتاجونز با دایاندرا لوکر در یک خانه زندگی می کردند. این شرایط عجیب دلیل بخصوصی داشت.

مایکل داگلاس و دایاندرا لوکر ۲۲ سال با یکدیگر زندگی کردند

مایکل داگلاس وقتی با دایاندرا لوکر آشنا شد ۳۲ سال داشت و دایاندرا هم یک دانشجوی ۱۹ ساله بود. آن ها بعد از گذشت تنها ۶ هفته از شروع رابطه عاشقانه با یکدیگر ازدواج کردند. زندگی مشترک آن ها بعد از ۲۲ سال، در سال ۲۰۰۰ به پایان رسید. این زوج سابق هیچ توضیحی درباره ی تصمیم خود ندادند و دلیل طلاق ناگهانی آن ها هنوز روشن نیست.

طلاق آن ها جنجالی شد

مایکل و دایاندرا یکی از پرهزینه ترین مصالحه های طلاق در هالیوود را داشتند. به دایاندرا ۴۵ میلیون دلار و ۲ تا از املاک شان در سانتا باربارا و کالیفرنیا تعلق گرفت. ۱۱ سال بعد او خواستار پرداخت ۵۰ درصد از هزینه ای شد که در سال ۲۰۱۰ برای فیلم همسر سابقش «وال استریت: پول هرگز نمی خوابد» (Wall Street: Money Never Sleeps) صرف کرده بود. دایاندرا تأکید کرده اصلاً فرد طماعی نیست.

مایکل سهم همسر سابقش از ملک شان را خرید

بر اساس توافقنامه ی طلاق مایکل و دایاندرا، آن ها باید ویلای ۲۵۰ هکتاری شان در جزیره ی ماجورکا در اسپانیا را با یکدیگر سهیم می شدند. به همین دلیل مایکل و دایاندرا ۶ ماه از سال را در خانه شان در این جزیره باهم سپری می کردند. همسر تازه ی مایکل، کاترین زتاجونز هم با زندگی در آنجا موافقت کرد. مایکل بعدها سهم دایاندرا از این خانه را خریداری کرد و او و کاترین بالاخره توانستند این ویلا را تمام برای خود داشته باشند.

برای همه وضعیت آزاردهنده ای بود

مایکل اذعان کرد سهیم شدن آن خانه با همسر سابقش اذیت کننده بود. به گفته ی او، ۶ ماه زندگی اشتراکی در آنجا برای هیچ کدام شان خوشایند نبود. مایکل تمایلی به ترک جزیره ی ماجورکا ندارد. در حقیقت، او می خواهد این خانه را برای فرزندان و نوه هایش به ارث بگذارد. کاترین هم از زندگی در جزیره ی ماجورکا و به ویژه باغبانی در آنجا لذت می برد. او حتی یک بار ویدئویی در اینستاگرامش از گوجه فرنگی هایی که کاشته منتشر کرد.

مشکل آن ها حل شده است

از زمانی که مایکل سهم دایاندرا را از آن ویلا خریداری کرد، او و کاترین راحتی بیشتری دارند. حالا این خانه به طور کامل متعلق و در اختیار آن ها است. مایکل می گوید این خانه به خانواده اش تعلق دارد و کاترین هم در آنجا بسیار خوشحال است.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *