وزیرخارجه پاکستان: هدف ما نه تمدید آتش‌بس بلکه توقف جنگ است


وزیرخارجه پاکستان: هدف ما نه تمدید آتش‌بس بلکه توقف جنگ است

معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه پاکستان گفت: هدف اسلام‌آباد در روند میانجی‌گری مناقشه اخیر خاورمیانه نه تمدید آتش‌بس که توقف دائمی جنگ است که می‌تواند از طریق یک تفاهم‌نامه، یک چارچوب یا هر چیز دیگری در این زمینه حاصل شود.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *