صادق زیباکلام در گفتگو با تلویزیون اینترنتی خبرفوری گفت: میدانم در فضای مجازی تیکه و پارهام میکنند اما بازهم از ۲۲ بهمن ۵۷ دفاع میکنم. ایران سال ۵۷ یکی از بدترین کشورها در نقض حقوق بشر بود. بیاید بررسی و مطالعه کنیم ایران قبل از انقلاب چه وضعیتی داشت. ۶هزار زندانی سیاسی داشتیم. منبع
رند پال، سناتور آمریکایی اظهار کرد: فکر میکنم ما بیش از حد درگیر شدهایم. این دومین جنگ ما در طول یک ماه است و این جنگها بسیار بسیار پرهزینه هستند؛ نهتنها از نظر جانهایی که از دست میروند، بلکه از نظر منابع مالی و ثروت ملی نیز. من واقعاً درباره بدهی دولت بسیار نگرانم. اختصاص […]
خبرنگار از ویتکاف پرسید: پایان این جنگ (با ایران) را چگونه میبینید؟ ویتکاف در پاسخ گفت: نمیدانم. فقط میدانم ترامپ آدمی نیست که بشود با او درگیر شوید. / اقتصاد نیوز منبع
افسر ارشد نیروی دریایی ایران گفت: از روز ۳۰ ام بعد از مسدودسازی تنگه هرمز، شاهد فاجعه در جهان خواهیم بود!هنوز تنگه باب المندب مانده و هنوز تا مشاهده تبعات جنگ منطقه ای فاصله داریم./آخرین خبر منبع